Օֆելյա Ծատուրյան. «Սփյուռքի նախարարությունը Սփյուռքը Հայաստանին կապող ամուր օղակն է…»

 ԱՄՆ Գլենդել քաղաքում գործող Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատությունն իր ազգապահպան գործունեությամբ հասցրել է բարի համբավ ձեռք բերել: Հարկ է նշել, որ այն հիմնադրվել է 1987թվականին Իրանի Քուշեշ Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատության մի խումբ շրջանավարտների կողմից: Նրանք որոշել են սփյուռքում գտնվող երեխաների  հայկական ինքնությունը պահպանելու համար կազմակերպել հայոց լեզվի դասընթացներ՝ նպաստելով հայապահպանությանը: Առանց վարանելու պետք է արձանագրել, որ այն տվեց իր արգասաբեր պտուղները:

Այժմ ԱՄՆ-ի յոթ  տարբեր քաղաքներում շուրջ քսանհինգ Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատություն է բացված, որոնցից ամենախոշոր մասնաճյուղը Գլենդելում է: Կրթօջախում աշակերտներին մշակույթ, հայոց լեզու, հայոց պատմություն են դասավանդում, ինչպես նաև հայկական երգի, պարի, ասմունքի խմբակներում նրանք հնարավորություն են ունենում մոտիկից ծանոթանալու հայ մշակույթին, արվեստին և ավանդույթներին: Այստեղ դասընթացները կազմակերպվում են շաբաթական երկու օր՝ չորս ժամ տևողությամբ: Այս կրթական հաստատությունը ոչ շահութաբեր կազմակերպություն է, դասընթացները կազմակերպվում են ամերիկյան պետական դպրոցներում:

Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատության կայացման, նորանոր բարձունքների նվաճման, Հայենիք-Սփյուռք կապերի ամրապնդման գործում մեծ է այս հաստատության տնօրենի՝ Օֆելյա Ծատուրյանի դերը: Տիկին Օֆելյան մասնագիտությամբ տնտեսագետ է, արդեն երրորդ տարին է, ինչ  Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատության տնօրենն է հանդիսանում:  Իր կանացի նուրբ ու  քնքուշ կերպարին վայել՝   անսահման սիրով, հավատով և նվիրումով է ղեկավարում կրթօջախը: Տնօրենն իրեն ստանձնած պարտականություններն ուղիղ գծով կարողանում է առաջ տանել,  քանի որ անկոտրում ոգի և կամքի մեծ ուժ ունի: Դրդապատճառներից մեկն էլ այն է, որ ցանկանում է Հայաստանից հեռու գտնվելով հանդերձ իր կատարած գործերով օգտակար լինել հայրենիքին: Տիկին Օֆելյան իր բոլոր աշխատակիցներին հավասարը հավասարի պես է ընդունում, իսկ ուսումնական հաստատությունը` իր երկրորդ տունը համարում: Նա առավել խստապահանջություն է ցուցաբերում ուսուցիչների ընտրության հարցում: Մինչև աշխատանքի ընդունելը թեկնածու բոլոր ուսուցիչների հետ հարցազրույց է անցկացնում, ստուգում գիտելիքների մակարդակը, երեխաների հետ շփման հմտությունները, ապա նոր վերջնական որոշում կայացնում և հրավիրում աշխատանքի: Այստեղ սովորում են նախակրթարանից մինչև վեցերորդ դասարանի աշակերտները:

Այժմ Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատությունում դասավանդում են բարձրագույն մասնագիտական կրթություն ունեցող մասնագետները: Բարեհամբույր տնօրենը չի սրտնեղում աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունից: Հաճախ ստիպված է լինում մինչև ուշ երեկո աշխատել, սակայն հետո, տեսնելով ստացված արդյունքը, հոգնածությունն ու անցկացրած անքուն գիշերները հօդս են ցնդում:  Տիկին Օֆելյան մեզ տեղեկացրեց, որ Գլենդելում հայ ծնողներն իրենց երեխաներին ակտիվությամբ և պատասխանատվությամբ են բերում մայրենի լեզուն կերտելու,և հետևողական են այդ հարցում: Թող զարմանալի չթվա, բայց կրթօջախում նույնիսկ այլազգի երեխաներ են հաճախում, ովքեր ցանկություն են հայտնել սովորել հայերենը: Ինչպես օրինակ՝ կորեացի աշակերտ ունի Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատությունը: Միջոցառումների ժամանակ, երբ նրանք հայ երեխաների հետ Հայաստանի օրհներգն են կատարում, տիկին Օֆելյան հպարտությամբ է լցվում: Լսելով օտարի շուրթերից հնչող ոսկեղենիկ հայերենը՝ նրա ուրախությունը պարզապես անսահման է դառնում:  Ծնողների, ուսուցիչների հետ մշտական կապի պահպանումը, աշակերտների առաջադիմություններին, թերացումներին հետևելը, դպրոցում առկա խնդիրներին հաղորդակից լինելը  տնօրենի  անխախտելի գործելաոճն է:

Այս կրթօջախի գործունեության անբաժանելի մասն են կազմում բազմաբնույթ միջոցառումների կազմակերպումը: Մեծ հանդիսավորությամբ են նշվում պետական, ազգային և եկեղեցական բոլոր տոները: Ամանորին ընդառաջ նշվում է «Ձմեռ պապ և  ձյունանուշ» ամանորյա հանդեսը, որտեղ մեկտեղվում են դպրոցի բոլոր աշակերտները: Իսկ Մայրենիի տոնի միջոցառմանը աշակերտներն իրենց  երախտագիտությունն են հայտնում՝ գնահատելով և մեծարելով իրենց ուսուցիչներին: Առանձնակի շուքով է նշվում տարեվերջյան ավարտական հանդեսը, որը բոլորի համար տոնի է վերածվում: Բարեկենդանի տոնը Օֆելյա Ծատուրյանի սիրելի տոներից է, որն, անխոս, ներառված է կրթական հաստատության միջոցառումների անցկացման ծրագրում: Այսպիսով տիկին Օֆելյան ցանկանում է երեխաների հոգում միշտ վառ պահել հայկական ավանդույթները, այլ ոչ թե հետևել ամերիկյան տոներին և բարքերին: Նաև հաճախակի բաց դասեր են կազմակերպվոմ, որն իր դրական արդյունքն է տալիս կրթության որակի բարձրացման վրա և աշակերտների մեջ առավել շատ հետաքրքրություն առաջացնում ուսուցանվող առարկաների նկատմամբ: Իսկ արդեն սեպտեմբեր ամսից ամբողջ անձնակազմով սկսելու են պատրաստվել Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառումների կազմակերպչական աշխատանքներին:

 ՀՀ սփյուռքի նախարարության մասին տիկին Օֆելյան դրվատանքով է խոսում. դեռևս նախարարության ստեղծման առաջին տարիներից սերտ, բարեկամական կապերի մեջ են եղել, միմյանց հետ աշխատելու տարբեր ուղիներ որոնել, հեռուստակամուրջներ և տեսաժողովներ կազմակերպել: Սփյուռքի նախարարության օժանդակությամբ Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատություն ուսուցողական տարբեր դասագրքեր են առաքվել, որն էլ դասընթացները կազմակերպելուն շատ է օգնել: Իսկ ՀՀ սփյուռքի նախարար Հրանուշ Հակոբյանը սփյուռքում մատաղ սերնդի դաստիարակության և կրթության բնագավառում ունեցած նշանակալի ավանդի համար Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատության վարչության նախագահ Վահիկ Ծատուրյանին պարգևատրել է Սփյուռքի նախարարության ոսկե մեդալով:

  Վերջում Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատության տնօրեն Օֆելյա Ծատուրյանն իր շնորհակալական խոսքն ասաց. «Հոգաչափ շնորհակալ եմ Հայաստանի Հանրապետության նախագահ Սերժ Սարգսյանին, որ մտահղացել է ստեղծելու Սփյուռքի նախարարությունը, որն օտար ափերում գտնվող հայերիս համար Սփյուռքը Հայաստանին կապող ամուր օղակ է: Այս կառույցի գոյությամբ հայրենիքից հեռու պաշտպանված ենք զգում: Չեմ կարող հիացումս և հարգանքս չարտահայտել նախարար Հրանուշ Հակոբյանի հանդեպ՝ մեզ իր ամենօրյա հոգածության ներքո պահելու, ջերմ ու բարի վերաբերմունքի,  մարդկային բարձր նկարագրի համար»:

 Հիրավի, Դավթյան և Մարիամյան կրթական հաստատությունը հավատարիմ է մնում իր առաքելությանը, որն է՝ ամերիկյան պետական դպրոց հաճախող հայ աշակերտներին հայեցի կրթությամբ և դաստիարակությամբ հայի ոգի սերմանելը, հայրենասեր սերնդի պահպանումը Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ կոչվող  համայնակուլ պետությունում:

Պատրաստեց  Գևորգ  Չիչյանը

unnamed (3) unnamed (4) unnamed (5) unnamed (6) unnamed (7) unnamed (8) unnamed (9) unnamed (10) unnamed (11) unnamed (12) unnamed (13) unnamed (14) unnamed (15)

Scroll Up