«Արշիլ Գորկի» բալետային ներկայացման պրեմիերան՝ Երեւանում

Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում հուլիսի 9-ին և 10-ին տեղի կունենա «Արշիլ Գորկի» բալետային ներկայացման պրեմիերան, գրում է armradio-ն: Ներկայացման հեղինակներն են շվեդական արքայական բալետի ու Բավարիայի պետական բալետի մենապարողների կողմից ստեղծված «Հզոր զգացմունքներ» պարային խումբը, ինչպես նաև Հայաստանի պարարավեստի «Բարեկամություն» պետական համույթը: «Արշիլ Գորկի» բալետային ներկայացումն իրականացվում է Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառումների շրջանակում: Ներկայացումից առաջ կազմակերպիչներն այսօր հանդիպել են լրագրողների հետ:
«Հզոր զգացմունքներ» պարային խումբը հայկական առաջին պրոֆեսիոնալ շրջիկ բալետային խումբն է , որը ստեղծվել է Եվրոպական տարբեր պրոֆեսիոնալ բալետային խմբերում աշխատող մի խումբ առաջատար պարողների կողմից: «Եվրոպայում երկար տարիներ աշխատելով և մեծ փորձառություն ձեռք բերելով տարիներ շարունակ երազել ենք հայրենիքին որևէ կերպ վարձահատույց լինեու մասին: «Արշիլ Գորկի» բալետային ներկայացման գաղափարը խմորվել է դեռ 2006 թվականաից և վերջապես այն Հայասատնում ներկայացնելու հնարավորությնուն ունենք»,-ասում է «Հզոր զգացմունքներ» պարային համույթի գեղարվեստական ղեկավար, շվեդական արքայական բալետի հիմնական մենապարող Արսեն Մեհրաբյանը:
«Արշիլ Գորկի» մեկ գործողությամբ բալետային ներկայացման լիբրետտոյի հիմքում 20-րդ դարի ծագումով հայ ամերիկացի իմպրեսիոնիստ Արշիլ Գորկու/Ոստանիկ Ադոյանի/ նամակներն են, որոնք նկարագրում ու պատմում են հանճարեղ նկարչի ողբերգական կյանքի ու կորուստների մասին:
Կորուստներ, որոնք անջնջելի հետք են թողել նկարչի հետագա ողջ կյանքի վրա ու արտահայտվել նրա կտավներում: «Չափազանց հետաքրքիր էր մասնակցել մի ծրագրի, որի ակունքում այսպիսի հզոր բովանդակություն կա. ազգային ու մարդկային մեծ ողբերգություն, որն ամբողջանում է Արշիլ Գորկու կերպարում»,-ասում է Ժնևի մեծ թատրոնի մենապարուհի Անժելա Լի Ռեբելոն:
Արտերկրում ստեղծագործական մեծ հաջողությունների հասած մեր հայրենակիցները լրագորղների խնդրանքով այսօր անդրադարձան հայկական բալետին ու նրա խնդիրներին: «Եթե արվեստագետն իր աշխատանքից բացի հարյուրավոր խնդիրներ ունի լուծելու, ապա նրա արվեստը դրանից անպայման կպուժի և շատ առաջ չի գնա»,-ասում է Արսեն Մեհրաբյանը: Տեսակետը կիսում նաև Բավարիայի պետական բալետի հիմնական մենապարող Տիգրան Միքայելյանը: